Sofiaslillafamilj

TRÖTT..

Kategori: Allmänt

JAG ÄR VÄLDIGT TRÖTT, JAG VILL HA HELG IGEN!
KÄNNER INTE ALLS FÖR JOBB IDAG =( BLÄÄ!

Igår när jag kom hem från jobb så åkte vi ut till Jysk, för det var 30-50 %
på alla täcken & kuddar. Jag kom hem med 2 dunkuddar för 150 :- st,
1 duntäcke för 350:- & 4 kuddar som jag ska ge till mamma, så att man
kan sova lite bättre när man är där hemma =)

Sen gick vi in på Willys & handlade mat, då kom jag på att jag skulle in
på Makalöst Billigt & handla en stor ljusstake liknande gran typ.
Jag köpte en röd & den lyser så mkt jul när man har den tänd<3
Jag älskar verkligen julen =)

Sen kom jag på att vi skulle in på Maxi en snabbis osså, för att titta om de
hade ljusstakar där, men där var inget som vi fastnade för..
Så vi får leta vidare..

Idag när jag komr hem ska jag nog inte göra alltför mkt, jag ska visserligen
tvätta tror jag, men inget jag ska iväg & göra. Så skönt! Jobbar dock till 16.45 idag..

Imorgon ska vi till Eslöv, ska tvätta våra bilar & sätta på vinterdäck..

På Torsdag slutar jag tidigt, då ska jag hem & packa lite, kanske tvätta lite osså..
Sen ska jag vara tillbaks på jobb mellan 17.15 - 19.15 =( Personalmöte!

På Fredag efter jobb kör vi upp till Mjölby, ska bli roligt att se hur huset ser ut på
riktigt.. Så det blir en jobbehelg där uppe.. Mkt som ska göras!

Så detta är allt som händer denna vecka..
Ganska tuff vecka, men även fast det blir jobb i helgen osså,
så känns det ändå som en avkoppling att få komma hem =)


Tänk nästa gång vi kommer hem till Mjölby efter denna, alltså i början av dec.
Då har inte mamma & pappa lgh kvar, kommer kännas jättekonstigt!
Men jag vet att de har en god gärning med det hela, de har ju hela tiden tänkt på Simpson,
nu får han ju vara ute så mkt han vill, han har en liten gräsmatta att röra sig på =)
Det komr bli hur bra som helst känner jag på mig.. =)
Nu ska jag gå & fixa mig lite innan jobb!
Hauddi alla =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: