Sofiaslillafamilj

Uppe tidigt idag!

Kategori: Allmänt

En söndag morgon & jag gick upp typ 07.00 =/
jag mår konstigt, är täppt i näsan.. Så jag har
sovit så illa inatt, & då är det ju inte lönt att
ligga kvar i sängen! Kanske går & lägger mig
en stund senare.. =)

Igår var vi runt & letade efter den minidatorn jag vill
ha, men den fanns ingenstans.. Men jag hittade en
fin svart HP med lite mönster på.. Men långt om länge
bestämde jag mig ändå för att beställa den röda
Dell när vi kom hem. Men då var man tvungen att
betala den på kort, & det har inte jag råd med just
nu.. Ville ju ha den på fakturan, så jag hade kunnat
betala den när lönen kom.. Men icke! Men så gick vi
in på Elgigantens hemsida, där fanns den osså konstigt
nog.. Den fanns inte i själva butiken, men då var man tvungen
att betala fakturan innan datorn kom, hur säkert verkar det då?
Då kanske man betalar & så komr aldrig datorn.. Nä!
Jag fick tänka om igen.. Så idag ska vi in till Mediamarkt igen,
& så ska jag få titta igen & bestämma mig, men antagligen blir
det den HP-datorn istället.. Det är svårt att bestämma!
Jag brukar inte vela annars, men man vill ju gärna ha en
bra dator- som håller länge!

Sen idag ville älskling städa osså, för fy så det ser ut här =P
Haha nee, men att man får undan allt skit så att det är fint
nästa helg när alla ljusstakar & tomtar ska upp!
Det komr bli så mysigt =) Jag vill nog att älskling ska ta upp
lådan med julsaker redan nu, så att man kan titta vad man har
för olika julsaker, det är knappt att jag komr ihåg det! 

Näe, nu ska jag nog kika vidare lite, sen gå kanske gå & 
lägga mig igen! Hauddi alla sålänge! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: