Sofiaslillafamilj

Yes, det är fre =)

Kategori: Allmänt

JAAA! ÄNTLIGEN FRE IGEN!

Igår blev jag sååå fruktansvärt arg på Kävlinge Kommun, de har fan inget
vett i skallen över huvudtaget! Jag menar visst jag köper en tomt utav dem,
men sen är det väl helt upp till mig hur jag vill att mitt hus ser ut, lr tänker
jag helt fel? & varför är det snyggare om alla hus har rött tak & puts?????
Gaah* var finns dem tomterna i Kävlinge där jag kan få bygga mitt drömhus,
m. liggande träpanel & svart tak?? INGENSTANS! Jag är såå fruktansvärt arg,
ledsen & besviken!! Jag kan inte fatta detta! Inte fan lägger jag ut 2 miljoner
kronor på ett hus som jag egentligen inte vill ha? NO WAY!
Nu tänker säkert ni "jamen det är väl inte så farligt m. puts & rött tak"
Men det är inte det jag vill ha, jag vill trivas där jag bor & jag vill ha
mitt drömhus så äre bara! BLÄÄÄÄ PÅ DETTA ALLTSÅ!

Igår var Emelie & jag ute & shoppade lite, man hittar så mkt fint & så har
man inga pengar & så mår man bara dåligt!
Tänk dem som är rika? Fan va nice att slippa bry sig om hur mkt pengar
man har på kontot eller om pengarna ens räcker till hyra & mat!
Det är faktiskt väldigt frustrerande, men jag undrar om de som är
rika tycker att det är så kul? Aja, vad tror ni?

Jag hittade världens finaste minidator igår på internet, jag blev
helt kär & galen.. Mm, ni skulle ha sett den =) Så fantastisk!
Älskling & jag har bestämt oss för att inte köpa julklappar till varandra
i år, för det är inte lönt. Det är svårt att veta vad man ska köpa &
då blire bara massa onödigt skit & det har vi egentligen inte råd med =P
så vi ska köpa julklappar till oss själva ist =) Tommy ska få köpa sig en
ny stereo & jag bara måste köpa denna underbara lilla datorn jag har
hittat =) vi ska till MediaMarkt på lördag & titta om dem har den där..
Jag kan säga en sak: Den är röd =D

Oj, vad klockan har blivit mkt, nu måste jag göra mig iordning & köra
till jobb. 8- 15.30 gäller idag! Sen är det hockey ikväll, lite besviken att
jag missar IDOL.. Men men! Ha en bra fre =) Hauddi alla!

Kommentarer

  • Becca säger:

    Meeh ska ni oxå flytta?! Lr blir det ändrade planer nu när ni inte får göra som ni vill?

    2009-11-20 | 16:55:13

Kommentera inlägget här: