Sofiaslillafamilj

3 år & 6 mån!

Kategori: Allmänt

Älskling & jag har varit tsm i 3 år & 6 mån =)
Helt underbart har vi haft det & mer underbart
kommer det att bli.. Jag älskar dig Tommy <3


Vi var ju hemma i helgen & det var välbehövligt!
Thihi, jag har saknat de små rackarna =P
Nu ska vi inte upp förrän den 6.e nov igen, sen
efter det den 4.e dec & sen åker jag upp själv
över jul. Mysigt, men komr sakna älskling ngt
fruktansvärt! Vi har inte sovit ifrån varandra så
länge sen jag vet inte när.. =S hmm!
Det ska nog gå bra =)

Jag känner mig lite konstig i huvudet idag, mår lite illa!
Hmm, va e nu detta?
Men men.. De e bara att kämpa på..

Gaaah* jag har inte träffat Emelie på hur länge som helst,
jag har faen abstinens efter henne =P haha! Jag saknar dig!
Träffas i veckan? =)

Näe, om jag ska göra mig iordning..
Jobbar 9-16.45, sen hem & käka lite fort sen
tillbaka för att ha föräldramöte 18- 19.30..
Kul va? Jag som ville fira m. älskling ikväll..

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: