Sofiaslillafamilj

Ftf sjuk =(

Kategori: Allmänt

Igår vid 13- tiden, bestämde jag mig för att äta lite filmjölk,
för att se om jag fick behålla det =/ det fick jag tyvärr inte..
Så när Tommy kom hem vid 16.15 var jag vrååålhungrig!
Han lagade pasta m. pastasås - jättegott verkligen!
Jag fick behålla det =) men det gjorde jätteont i magen efter.

Så nu imorse så bara rann det av mig igen =( det är såå
synd! Jag har varit på toa 3 ggr sen Tommy åkte till jobb & 
han åkte vid 6.30.. Inte normalt va?! BLÄÄÄ!
 

Igår när Tommy kom hem så mådde han jättedåligt!
Vi gick o la oss redan 19.15 ca igår, & vi sov hela
natten.. =P haha det märkts att man inte är bra!
Men älskling har såklart kört till jobbet!
Så typiskt killar, lr hur?! De klagar & klagar så fort de
komr hem, men de är aldrig hemma från jobb!
Jag sa faktiskt till Tommy igår, att han inte skulle klaga så
mkt, för vadå medlidande för att han mår dåligt?!
Stanna hemma så du blir frisk fortare, men näeedå!!

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost =)
Hoppas, hoppas att det stannar kvar!
Ha en bra dag!
Hauddi alla =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: