Sofiaslillafamilj

JAA, det är måndag!

Kategori: Allmänt

Känner vi inte så?! Haha, de trodde jag att alla gjorde?
Skojja bara, hade världens ångest igår! Blää för mån!

Emelie & Andrè åkte inte hem förrän vid 21.30 igår,
& jag var dödstrött, känns att man har varit vaken
längre & sovit mindre denna helgen! Precis så som
det inte var tänkt att det skulle bli =P Men vi har
haft jätteroligt! Så jag är glad ändå! =)

Idag efter jobb ska hämta Emelie hos hennes föräldrar,
sen ska vi köra vidare till Landskrona, gå lite där på stan
innan vi ska göra våra naglar hos Tina =) längtar verkligen!
Ska bli såå himla kul! Vi har såå roligt tsm jag & min
underbara vän =) tycker om dig så mkt Emelie<3

Det verkar som om stormen har lagt sig lite iaf,
väldigt konstigt väder denna helgen måste jag säga..
Menmen, på med tjockare kläder för nu e hösten här!

Nu måste jag fixa mig lite!
Ha de bra =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: