Sofiaslillafamilj

Mysdag m. Emelie!

Kategori: Allmänt

Ja, idag har Emelie & jag varit i Ullared & shoppat loss..
Hehe, det var jättemkt folk.. Men det gick ganska bra ändå =)
Vi var inne 2 vändor, & jag plockar bara på mig en massa..
Fast denna gången kändes det inte som om jag kom hem med
en massa skit, vilket var bra =) Jag fick handlat en del julklappar
till "flickorna" & Olle, även en 1-års present till Ida =)

När vi kom hem från Ullared åkte vi & köpte oss varsin sallad,
sen svängde vi inom Ica & handla massa frukt & glass.
Vi gjorde en supergod fruktsallad till efterrätt *mums*

Sen hade vi en myskväll, vi hade tänkt sätta på en film &
dricka lite vin, men vi orkade inte =/ vi var helt slut!
Så vi hade en mysig spakväll ist, vi la ansiktsmasker,
färgade fransar & bryn & så vaxade vi även våra ögonbryn,
vilket behövdes kan jag säga =P iaf hos mig..
Meeen fyyy faaan vad ont de gjorde, haha men det blev väldigt bra!

Jag skjutsade hem Emelie runt 00.20,  & nu sitter jag här & väntar på
att älskling ska komma hem =) jag vågar inte gå & lägga mig utan honom!
Haha vilken fegis va? =P haha! Nee, men jag har ju knappt träffat honom idag,
så jag saknar honom faktiskt.. Hoppas bara att han komr snart, annars däckar jag
i soffan.. Dagen har iaf varit väldigt väldigt rolig =)
Tack Emelie, jag har alltid kul med dig!


Imorgon om vi är pigga nog, ska vi ta tag i den här städdagen jag har pratat
så mkt om, & vi ska även rensa en massa, packa upp det jag köpt, & slå in julklappar!
Så vi har att göra imorgon, men vi ska ligga länge sängen & bara mysa för att ta igen
denna dagen då vi inte träffats nånting - det vill jag iaf =) Kan ju bara hoppas att han
vill osså.. Ja, nu är snart denna helgen slut osså.. Helt otroligt vad fort det går..

Näe, nu får han snart komma hem!
Längtar snart ihjäl mig efter honom..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: