Sofiaslillafamilj

Myskväll..

Kategori: Allmänt


Igår skulle älskling & jag ha städat,
men som alltid när vi har bestämt ngt
så blir det nästan aldrig såå =P

Men iaf igår när jag kom hem från jobb så tvättade jag X antal maskiner!
Men där emellan kunde jag ju tagit tag i städningen =P Men icke!
Jag satt vid datorn mellan maskinerna, hur avkopplande som helst.. =)
När älskling kom hem så var han vrååålhungrig, så vi körde till Maxi &
handlade lite käk, körde även förbi godiscenter för vi hade bestämt dagen
innan att vi skulle ha en myskväll & på våra myskvällar ingår godis!

När vi kom hem satte vi oss & käkade framför tvn, sen efter ett tag går jag
in i sovrummet & tittar på UngaMödrar =) jag följer det programmet, & det är
riktigt bra tycker jag.. Efter ett tag kom älskling efter & vi bara låg i sängen &
tittade på tv, såååå mysigt! Vi var dödströtta båda 2! Så vad passade inte mer
perfekt en än myskväll?! LOVELI!

Vi har börjat följa en dokumentärserie som heter INLÅST!
Det är jättebra, går varje tors kl 21.00 på 4.an..
Kolla in det ngn gång, igår fick vi tyvärr bara se halva för efter pausen var det
bara massa störningar, skit irriterande! Men men så var det..

Idag jobbar jag mellan 7.30 - 15.30 men jag är sj från 13.00, men det ska nog
gå bra, men jag har ingen lust att jobba över idag, för jag måste hem & käka..
För sen är det hockey =) TJOOHOO!
KÄMPA MALMÖ, VISA HJÄRTA!

Efter det ska vi bara åka hem & lägga oss i sängen, för kl 06.00
imorgon bitti kör vi upp till mamma & pappa =) Ska bli kul att träffa dem igen!

FAN, VET NI VAD JAG KOM PÅ NU? VI GLÖMDE PACKA IGÅR KVÄLL..
SÅ JÄVLA LYCKAT =P JAJA, VI FÅR TA DET IKVÄLL..
SÅ TYPISKT!

Ha en bra helg nu då =)
Så hörs vi på söndag igen..
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: