Sofiaslillafamilj

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Ja, nu äre onsdag igen.. Dagarna går sjukt fort!
På ett sätt är det synd för vår lgh ser ut som ett
bombnedslag & vi har sagt ända sen i söndags att
vi måste städa nu i veckan.. Igår när jag var på jobb
skickade jag ett mess till Tommy & frågade om han var
taggad, för att vi skulle rensa & storstäda lgh då på
kvällen, men när jag kom hem från jobb åkte vi direkt
& handlade, sen satte vi oss framför tvn.. För jag kan
ju inte missa ngt avsnitt av UngaMödrar.. Men först
hade vi tänkt städa efter det, men det var ju så
skönt i soffan.. =P FAN SÄGER JAG BARA! Att man aldrig
kan ta tag i det.. Vi måste verkligen göra det, för i helgen
har jag ingen lust till det, sen är det bara 3 dagar kvar till
mamma, pappa & Emma kommer. De komr på tors v44.
Så det finns liksom ingen mer tid..
GAAAAAAH* Jag blir galen på mig själv!

Nu ska jag snart gå ner & skrapa bilen..
Ska bara fixa mig lite först..
Jobb idag 8-15.30
Ha en bra dag!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: