Sofiaslillafamilj

Rensarsöndag m. älskling!

Kategori: Allmänt

Älskling kom hem runt 02.30 inatt, & då var jag ftf vaken..
Hehe, skönt att ha honom hemma igen =)


Idag vaknade vi inte förrän 12 tiden, men egentligen var ju
klockan 11.. Vi hade glömt att ställa tillbaka klockan!
Så då kunde vi ta det lite lugnt, annars hade det varit stressigt!
Idag har vi plockat undan & rensat massa i lägenheten, så nu är
det undanplockat & fint iaf, städningen tar vi på onsdag kväll!
Vi har tvättat en massa idag också, tvättmaskinen har gått på
högvarv ;) så nu är det proppfullt med tvättade kläder i
tvättstugan, men rätt så skönt att få undan en del, men det är
fortfarande en hel del kvar, men jag har ju några fler dagar på
 mig, tänkte faktiskt att jag skulle gå upp relativt tidigt på torsdag
osså, så att jag hinner tvätta lite innan mamma & pappa komr!
Som sagt, det blir en kort vecka denna veckan, men UJ så skönt
det ska bli =) Jag längtar tills de komr!


Vi har massor att göra innan de komr =P
Imorgon ska vi på hockey..
På tisdag ska vi åka ut till Tommys mormor & morfar, fråga om vi får låna tältsängen!
På ons ska vi städa & jag ska baka en kladdkaka..
Sen är jag ledig =) Mamma, Pappa & Emma komr ner & stannar till lör, mysigt!

Nu ska jag gå & kramas med min älskling!
Ha det bra! Hauddi alla =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: