Sofiaslillafamilj

Snart färdigtstädat!

Kategori: Allmänt

Jag vaknade när älskling gick upp imorse, har faktiskt inte sovit lika bra
inatt, glömde hostmedicinen igårkväll =( såå typiskt!  Men å andra sidan
somnade jag sjukt tidigt igår! Jag ställlde kl på halv 8 imorse, men när kl ringde så
kände jag inte för att gå upp.. Så jag ställde den på halv 9, då gick jag upp & började städa..
& nu sitter jag här & tar en liten paus, allt är färdigtstädat utom tvättstugan..
Men jag behövde vila kände jag =) är vrååålhungrig & nästan svimfärdig!
Jag behöver nog äta ngt tror jag.. Ska bara betala några räkningar först!

När jag har ätit ska jag gå & duscha, sen om jag hinner ska jag ta tvättstugan! 
Hmm, undrar vad jag ska äta?

Yesyes, känns sjukt skönt att vara hemma såhär dessa 2 dagarna, 
hoppas bara att det går bra på jobb =) 

Näe, nu får jag nog sätta fart, snart kommer pappa, mamma & Emma.. 
Det ska bli så kul! Tjooohoo, & jag har bakat en jättegod kladdkaka, 
hoppas bara att jag lyckades denna gången med! 

Ja, duschen nästa då =P
Hauddi alla!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: