Sofiaslillafamilj

Snart helg =D

Kategori: Allmänt

YES, & det är fre återigen!
Idag är det ingen vanlig dag på jobb, idag är dagis stängt!
Men personalen komr & ska göra ngt annat..
Jag vet inte riktigt vad än, men ändå!
8-16 ska vi vara där idag!
SEN HELG =D

Hockey ikväll osså, hoppas det går bra för grabbarna!

Igår, fy fan för igår.. Fy helsike vad ont i magen jag hade.
Kom inte alls ihåg att det kändes så, men det är klart det som
gör ont förtränger man ju gärna.. Men 3 - 3,5 år har gått, & nu
är smärtan tillbaka.. Ja, fan vad vi tjejer får genomlida mkt!

Emelie kom hit vid 15- tiden, vi snackade om allt möjligt!
Sen när Tommy kom hem så käkade vi, sen satte vi oss framför tv.n..
Där satt vi till kl 20.00 då Emelie körde hem, då gick vi & la oss i sängen,
där vi skulle titta på Inlåst, men ajfan.. Jag somnade som vanligt!

& nu sitter jag här. Vi har fullt upp i helgen, imorgon förmiddag ska vi inte till
Lund för att fixa ett pass, sen på kvällen ska vi till Tessan & Filip..
På söndag ska inte göra ngt speciellt på förmiddagen.
Men mellan 13-16 är det obligatorisk städdag här på området,
sååå jävla tråkigt! Men men, så äre!

Nu ska jag gå & blåsa håret & borsta tänderna, sen köra till jobb!
Hauddi alla, ha en bra helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: