Sofiaslillafamilj

Stressad =/

Kategori: Allmänt

Hm, jag känner mig så himla stressad..
Vi gör så mkt efter jobb att man inte ens hinner
ta hand om varandra =( väldigt jobbigt!
Jag saknar min Tommy fruktansvärt mkt!

Som idag, då ska jag hämta Tommy på hans jobb, 
sen vidare till Lund & hämta hans bil, sen vidare i 2 
bilar till Sandby för att äta middag där + att jag ska 
hjälpa Tommys mamma att färga håret =P 

Imorgon ska vi ha Städ & tvättdag! Som här ser 
ut, tar det nog hela kvällen =( sen måste vi
packa osså, inte för att vi ska ha med oss
mkt, men ändå..

På fre är det hockey som gäller, sen hade
jag gärna sett att vi åker hem efter tyvärr,
dels för att få lite ensamtid m. Tommy men
även för att vi ska upp tidigt dagen efter,
så vi behöver sova (skönhetssömnen är viktig)

På lör morgon åker vi relativt tidigt, typ vid 6 tiden..
Så att vi hinner träffa dem så mkt som möjligt!
Sen är vi där i helgen & tar de lugnt..
Vi åker hem ganska tidigt på sön, runt 14.tiden
för att de ska upp till Nyköping på Kalas, & vi
kände inte alls för att följa m. det blir lite många
timmar i bilen.. Det får bli en annan gång =)

Nu ska jag gå & göra mig iordning..
Idag jobbar jag 8-15.30!
Imorgon slutar jag tidigt, JIPPI =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: