Sofiaslillafamilj

Vi som skulle ta det lugnt =P

Kategori: Allmänt

Haha, denna helgen blev allt annat än ensam & lugn..
Eller jo lugn kanske den blev ändå! Men inte på det sättet
vi trodde att vi skulle få ta det lugnt ;P BLABLABLA!!

Malmö vann med 7-3 i fredags & vi alla Malmöfans var/ är överlyckliga!
Jag bestämde mig för i fre eftermiddag att jag skulle följa m. på
hockeyn iaf, kände mig då mkt bättre =) En rolig kväll som slutade
med att vi fick nattgäster!

Igår jobbade Emelie hela dagen, men André & Daniel var här hela dagen,
sen när min älskade vän hade slutat jobba kom hon hit =)
& vi hade en lugn kväll m. många filmer! Dock beslutade sig Danne för att
åka hem till Hässleholm, men Andrè stannade & sov ännu en natt hos Emelie!

Idag kom Emelie hit & "lämnade" Andrè för att hon skulle jobba =)
Men hon komr snart & då ska vi käka Tacopaj, guud såå gott!
Vad har jag gjort idag då? Jag åkte ut en runda till Csyd för killarna har bara
spelat playstation =P Jag hittade dock inte alls mkt!


Nu ska jag gå & göra nått vettigt, vet dock inte vad =)
Haha, ha de bra!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: