Sofiaslillafamilj

1 sep

Kategori: Allmänt

Jaha, då är hösten här =) haha fast de märks inte här nere i Skåne,
här är det strålande sol & det ska bli upp till 25 grader varmt!
Det tycker vi om!

Idag börjar jag kl 9 & jobbar till 16.45, men vi ska ha avdmöte
mellan 16.30 & 18.30.. Så att man får det gjort!
Sen när jag komr hem ska jag bara slänga mig i sängen & vila ett tag.


På tal om ngt annat, mina gråmetallic naglar är fortfarande jättefina,
dock har de vuxit ut en bra bit, så det ser lite lustigt ut =P men men,
förlängningen som jag har på 2 naglar sitter fortfararande kvar..
Fantastiskt roligt! =)

Igår efter maten körde jag ut älskling till Csyd (han hade druckit öl till maten)
För att han ville titta på en GPS & för att vi inte hade så mkt att göra.
Han bestämde sig för en, & så fanns den såklart inte hemma.
De skulle beställa den så han får hämta den på tors, men han fick dock betala
en handpenning på ynka 150 kr!! HAHA..

Sen åkte vi hem la oss i sängen ett tag. Oj, där somnade vi visst båda 2 =)
Haha, en skön kväll helt enkelt.

Näe, nu måste jag göra mig iordning!
Hauddi alla =)





























Kommentarer


Kommentera inlägget här: