Sofiaslillafamilj

3/9 - 09

Kategori: Allmänt

Det är min älskade vovves födelsedag =)
Lilla Simpson fyller 3 år! Han ska få såå många långa kramar imorn..
& en present såklart =) jag saknar honom mkt!

På tal om det jag skrev i bloggen imorse, så köpte jag en ny filofax igår,
vi var runt på 3 olika köpcentrum.. Haha, Csyd, Novalund & på Burlöv.
På Burlöv fanns den jag ville ha =) Så nu är jag nöjd!
Så idag när jag kom hem från jobb satte jag igång både disk&tvättmaskin..
& nu sitter jag här en stund hade jag tänkt mig.
När Älskling komr hem ska vi åka till Eslöv & tvätta hans bil, egentligen
behöver min osså tvättas, men jag känner inte för det =P & förresten regnar
det massor idag, så den blir nog ren ändå ;P haha!

När vi tvättat hans bil åker vi vidare till Csyd för att hämta hans GPS =)
Måste nog in på Albrekts osså, för jag har fått sånt äckligt utslag på fingret igen,
& jag tror att det är efter förlovningsringen, lr jag vet att det är det.
Så ska höra vad jag ska göra, tror att ringen sitter lite för tajt att det inte komr
in ngn luft emellan.. Så kanske måste förstora den lite.. Vi får se =)
Det ser skumt ut, för det ser ut som att jag ftf har ringen på mig, fast jag inte har det. 
det är helt rött, svider & kliar. TRÅÅÅK!

Jag har lagat min väska, som jag osså skulle göra idag, nu har jag bara packningen kvar
tror jag.. Men det tar jag nog ikväll..

Ajuste, igår när vi kom hem & satte oss framför tv.n så var det UngaMödrar DK, det
var det 3.e avsnittet så alltså har vi missat 2 st =( vi som alltid följde det förr,
vi får börja med det nu igen. Haha, det är såå bra! Det börjar 18.30 på 5.an.
Sen kl 20 är det UngaMödrar (norskt) sista avsnittet, osså på 5.an..
Men det är osså bra, så det blir mkt bebistittande ikväll.. =)

Näe, ni om jag ska göra ngn nytta här hemma kanske =)
Ska gå & hänga upp tvätten!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: