Sofiaslillafamilj

Fre & jag är sjuk! =(

Kategori: Allmänt

Blää, för det här.. Hatar att må dåligt!
Har jätteont i halsen & världens huvudvärk!
+  feber osså.. Inte alls kul! =(

Jag började må dåligt i förrgår kväll m. halsont,
men jag gick till jobbet som igår ändå..
Så igår eftermiddag så fick jag världens huvudvärk, & på
kvällen fick jag ont i halsen igen.. Så igår deckade jag vid
18-tiden.. Bara sov & sov & sov! & jag är inte bättre.
Så idag blev jag hemma!

& det som är hemmapremiär för mina hockeyspelare ikväll!
Så typiskt! =( Jag hejjar på er även om jag ligger däckad
i sängen..
MALMÖ REDHAWKS <3 =)

Annars då? Jodå haft fullt upp hela veckan..
Imorgon måste vi städa, sen ska vi ha vårat såkallade fremys
på lörkvällen ist.. Eftersom hockeysäsongen är igång nu så får det bli så!
På sön får vi gäster för att älskling fyller år!

Näe, nu måste jag gå & sova igen!
ÅTERIGEN BLÄÄ FÖR DETTA!

Hauddi alla, hoppas ni får en bra fre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: