Sofiaslillafamilj

Fy, för Elgiganten!

Kategori: Allmänt

Älskling skulle ju hämta sin GPS idag, men när vi kom dit hade den inte kommit!
Tidigast tisdag sa han, men när vi var där sist skulle de beställa en extra så att de verkligen
fanns hemma till idag. Men neej, äskling blev såå arg att han bestämde sig för att han inte ville
ha den längre. Han fick handpenningspengar tillbaka & gick därifrån..


Nu börjar jag bli trött, fyy! Läskigt det är när tröttheten bara kryper på en..
Jag sitter iaf i soffan, & jag ska inte somna innan kl 21 idag, för då missar jag UngaMödrar..

Nu börjar det regna massor här igen, stora, stora droppar..
Sånt filmväder det är ikväll..

Nu komr älskling, han har duschat så nu ska jag gå & pussa på honom =)
MYSPYS!

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: