Sofiaslillafamilj

FYY FÖÖR!

Kategori: Allmänt

Älskling & jag har inte sovit hemma på 2 nätter nu.
Det började i förrgår kväll, Tommy väckte mig & sa att
vi hade djur i taket.. Jag helt yrvaken, vad säger du?!
Så hörde jag hur det tassade där uppe, Tommy slog med
en tidning i taket där vi tyckte att vi hörde honom.
Men till slut fick vi nog, så vid 24- tiden åkte vi hem till
hans föräldrar.. Fan jag hade inte vågat varit hemma!
Men vi ringde HSB, & de sa att det skulle komma ut ngn
som igår, men det gjorde det inte, så jävla dåligt..
Det har inte kommit ut ngn idag heller!
Jag förstår inte hur de tänker, om det nu är ngn slags
gnagare kan de ju förstöra så mkt!
Vi sov inte hemma den natten som var iheller, men vi
ska försöka sova här inatt. Alltid skönast att sova i sin egen
säng, borta bra men hemma bäst =)

Ja, annars var det väl inte så mkt.
Nu ska älskling & jag mysa i soffan!
Ha det bra, hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: