Sofiaslillafamilj

Jaa =)

Kategori: Allmänt

Jag är såå glad =), jag har fått förlängt på jobb!
Så nu har jag året ut. Så skönt!
Har ju gått till jobb nu i nästan 1½ vecka & inte vetat hur det skulle bli.
Har känts jättekonstigt! Men nu kan jag lugna ner mig för jag stannar..
Haha, så lätt blir ni inte av med mig =) wiihoo!

Igår kväll skulle älskling & jag ha firat lite, men han kom inte hem förrän runt 20-tiden,
för han hade varit & klippt sig. (Han blev jättefin) Men, då kl 20 började 
den här dokumentären om "octomom" 14-barnsmamman, & den ville jag så gärna se!
Orkade titta en timma, det var inte så jättemkt att ha.. Mamman till mamman alltså mormorn till barnen var sjukt negativ, & det kan jag osså förstå för hade det inte räckt med 6 barn?! Men det såg lite dumt ut att tjafsa & bråka om det i tv.n. När jag får barn har jag tänkt att stanna när jag har 2! Det räcker gott & väl! =)

Idag ska älskling & jag åka & tvätta bilarna i Eslöv!
Sen vet jag inte vad vi ska göra =)
Ta det lugnt & fira idag ist..

Tomorrow slutar jag tidigt!
Då ska jag upp på Csyd en sväng, för min kalender är alldeles för liten.
Jag får inte plats att skriva nånting! Men de större kostar ju därefter..
Men men, jag ska köpa en redig som inte går sönder. Alltså en Filofax!
När jag komr hem ska jag tvätta & packa =)

På fredag slutar jag osså tidigt! Så skönt!
Hoppas att Tommy kan komma iväg lite tidigare osså, så att vi kan ge oss iväg
fortare.. Det hade varit jättebra! Men men , vi får se!

Näe, hörrni! Nu vet ni vad jag ska göra resten av veckan!
Ha en bra dag!
Hauddi alla =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: