Sofiaslillafamilj

Lugnet =)

Kategori: Allmänt

Lugnet före stormen hade vi här hemma igår.
Näevars, men vi la oss i sängen ganska tidigt,
& älskling har alltid så bråttom med att sätta på
tv.n då. Men jag bad honom att stänga av den så att
det skulle bli lugnt & tyst i hela lägenheten.
Åh, vad skönt det var. Där låg vi & sträckte på oss
& pratade massa gamla mysiga minnen.
Sjukt trötta var vi & om jag tror rätt så somnade
vi nog ganska tidigt båda två =)
En väldigt härlig känsla, då man lät alla måsten vara
& bara lät sig vila. Tummen upp för det!
Till råga på allt det osså, så har jag sovit helt gudomligt
inatt, har inte ens varit uppe på toaletten. Ett under!

Nu har älskling & jag bestämt oss för att ta tag i våra liv.
Varje dag ska vi gå ut & gå en 45 min - 1timma, sen hem
& laga mat, efter det kan man slänga sig i soffan =)
Då har man iaf gjort ngt nyttigt innan!
Håll tummarna för att vi klarar det!

Näe, nu ska jag gå & borsta tänderna, sen köra till jobb!
Jobbar 7.30-15.30 idag..
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: