Sofiaslillafamilj

Mkt att göra..

Kategori: Allmänt

Jag sitter här i soffan, försöker att slappna av lite innan jobb. Jag har så fruktansvärt ont.
Det är redan ons, vilket jag tycker är jättebra! Snart helg igen, det tänker vi på =)
I måndas var jag på utb, sen åkte vi till Csyd för att leta byxor till mig men vi hittade inget.
Igår så var det Personalmöte, det var slut 19.15 så var hemma vid 19.30.
Sen var det ju IDOL kl 20.00 haha, vilka idioter det finns! Men det är roligt att se när de gör bort sig.
Men ännu roligare är det att se när unga tjejer & killar har världens talang!

Idag slutar jag 15.30, då ska jag bara hem & vila. Jag ska inte göra ett skit rent ut sagt.
Slänga mig i soffan, kanske har jag köpt mig en tidning =P vi får se!
Sen på kvällen är det UngaMödrar 18.30, sen är det IDOL kl 21.00..
Så hela kvällen är bokad för tvtittande =P


Näe,  nu måste jag fixa mig!
Ha en bra dag!
Hauddi people! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: