Sofiaslillafamilj

Ons 16/9 - 09

Kategori: Allmänt

Tjoo alla morgonpigga!

Haha, jag vet inte vad det har blivit av mig, jag har alltid varit så morgonpigg!
But not any more! Helskumt, jag ligger gärna kvar i sängen, & helst på helgen.
Haha, jag har väl blivit mer normal helt enkelt! =)

Det har inte hänt så mkt på dessa 2 dagar som gått sen helgen,
i Måndags var jag ute & köpte presenter till älskling, så nu är det klart.
& igår efter jobb åkte vi ut till Sandby & käkade, sen direkt hem till sängen & IDOL.

Yesyes, idag blir det en ganska lugn dag efter jobb, vi ska dock köra ut till Hofterup, så att
 jag vet var jag ska hämta älskling på hans jobb på tors efm. För då ska vi köra in till Malmö en sväng.
Arrå, mer spännande en så blir inte mitt liv denna veckan..

Jag längtar dock till helgen, först & främst fre =) Då börjar hockeysäsongen igen! KUL!
Sen på lördagen ska vi tråkstäda igen, sen väntar en lugn myskväll, bara Tommy & jag!
På söndagen fyller den bästaste år =) thihi.. Hela 22 år blir han! Så då blire kalas på efm =)


Nu ska jag gå & fixa mig lite =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: