Sofiaslillafamilj

Sjuk..

Kategori: Allmänt

Fy fan va vidrigt det är att vara magsjuk!
Blää, det känns som om man har flyttat in på
toaletten & allt är bara ÄCKLIGT!

Så idag blev jag hemma från jobb! Vi har haft en del lösa
magar, så det är säkert därifrån det kommer..
Jaja, intresseflagg lr hur? :S haha!

Idag ska jag vila & hoppas på att det hjälper!

Jag bara måste vara frisk tills på fre, för då
ska vi på hockey igen =) & det är så jävla kul!
Så som sagt, bli frisk snart männska! =)

Annars då? Jo, livet rullar på som vanligt!
Dagarna & kvällarna bara försvinner känns det som
mest synd är det väl att kvällarna försvinner, & det är
väl dels för att man är såå sjukt trött på kvällarna!

Jag skulle bara vilja ta en myskväll m. älskling, ligga
i hans famn & kramas & pussas, sånt mysigt..
Men så har det inte heller blivit än..
Haha, hur kan man vara för trött för det?! ;)
Så är läget iaf..

Tommy frågade mig nu i veckan om vi skulle göra ngt
speciellt i helgen, alltså lör-sön.. När jag sa att vi inte hade ngt
inplanerat drog han en stor suck.. :S hur ska jag ta de?
Så jag frågade, han svarade att han bara ville vara & ta det lugnt ngn
helg.. Hehe, han tycker att vi har varit igång så mkt nu de senaste helgerna.
Så denna helgen blir ju helt perfekt till att bara ta hand om varandra =)
FILMMYS TILL TUSEN =) UNDERBART!

Näe, ni nu måste jag vila..
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: