Sofiaslillafamilj

Yesyesyes it`s friday =)

Kategori: Allmänt

ÅH så härligt m. fredag =)
Det betyder som vanligt fredagsmys m. min älskling..
Jag får ta tillvara på alla mysiga fredagar vi haft tsm nu, för
nästa fre börjar hockeysäsongen..  Jag komr sakna våra
"hemma-fredagar". De är något av det bästa på hela veckan!

Ikväll blire iaf god mat & massa mys framför tv.n till IDOL =)

Det blir att gå upp relativt tidigt imorn bitti me, för kl 9.00
går bilen från S.Sandby till Markaryd för vi ska gå på
Markaryds Marknad =D JAAA! Så kul..

Så idag blir det att föra över lite pengar från mitt sparkonto,
så att jag kanske kan unna mig ngt litet imorn =)
Det ska bli kul iaf!

Igår efter jobb träffade jag Emelie på Csyd, vi tog de lugnt,
snackade osv.. Det var väldigt kul att träffa henne.
Har saknat henne massor! Hoppas vi kan träffas snart igen!

Yes, nu ska jag skicka vidare lite..
Ha en bra fredag =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: