Sofiaslillafamilj

Alleredan Tisdag :P

Kategori: Allmänt

(Jag är besviken på min älskling idag, han gick utan att ge mig en hejdåpuss :( )

Ojojoj vad dagarna går fort men skönt är väl de, desto fortare får vi ju helg :P
Helgerna är alltid välkomna, eller vad säger ni?

Denna helgen som kommer ska vi ut & shoppa kläder (det behövs verkligen) Tommys brorsa ska ha 20 års fest nästa helg, så vi måste shoppa något snyggt tills dess :) sen har det säkert kommit in massor av snygga vårkläder som man inte kan motstå..
Härligt härligt, men farligt farligt ;P

På tal om det så pratade jag med min syster igår på telefon, var längesen nu..
Skönt att prata av sig lite, & hon vill att jag ska titta efter vita höga converseskor till henne, så det ska jag göra, men det är bara det att jag osså är grymt sugen på att shoppa det till mig själv ;P jag hade ett par för några år sen & det ända tråkiga är att de blir så smutsiga, men vad gör det? Dem är grymt sköna & jävligt snygga :) men sen var det ju det här med att spara pengar.. Men faen! Man måste ju få unna sig något nångång eller hur? Shoppar jag desto mer nu så behöver man ju inte shoppa lika mkt (eller ens något) nästa mån eller hur.. :) så denna månaden ska jag unna mig!

Vi ska till banken efter jobb ikväll - känner mig lite stressad!
Vi ska vara där kl 17 & jag slutar 16.45, får bara hålla tummarna för att alla som kör på 90-vägen vid den tiden håller hastigheten så att man hinner dit i tid :O eller att det inte är så många som kör i den andra filen så att man kan köra om! Det ordnar sig! Men det ska bli otroligt skönt att få detta fixat nu, snart får vi börja bygga vårt hus :) TJOOHOO!

Näe, om jag ska kika vidare lite :) Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: