Sofiaslillafamilj

En stor längtan..

Kategori: Allmänt

JAG LÄNGTAR TILL HELGEN, ELLER FÖRST & FRÄMST TILL FREDAG KVÄLL :)

Då ska älsklingen & jag ha en myskväll, äta god tacopaj & dricka god cider - låter inte det helt underbart? Får ju bara hålla tummarna för att det är fint väder :) Det gör det hela extra mysigt!
Jag vet att det är valborg, men jag tycker inte att det är något speciellt med det.. Vadå stå & titta på en stor brasa?! Näe, det ser inte jag som en kul grejj.. Det var annat när man bodde i Mjölby :P
Haha, då åkte man ju in till Skänninge & tittade när alla motorcyklar kom & det ska jag säga er att det var massvis.. Sen gick man upp till kullen & tittade på brasan där, sen på alla fyrverkerierna..
Man var ung & allting var kul :P haha! Så alltså, egentligen var ju inte det heller något speciellt.
Låter inte det bättre med en mysig kväll med sin bästa istället? Det tycker jag :)

Den andra dagen jag längtar till i helgen är lördag. Då ska älsklingen & jag ut o shoppa. Men det har jag ju redan berättat för er, men jag berättade nog aldrig att jag tycker att det ska bli kul. Var så in i nordens längesen jag shoppade nu. Jag oroar mig bara för pengarna. Får försöka handla det viktigaste nu bara. Men jag behöver kläder till mig själv & skor. Sen måste vi köpa massvis med presenter. Guud, pengarna kommer inte att räcka till =/ & jag som är sååå shoppingsugen!!

Tänk att ha så mkt pengar som tex Blondinbella, eller andra kända bloggare. De kan köpa precis vad de vill utan att behöva tänka på pengarna.. Näe, men en chanelväska för 50.000 det är väl ingenting? Nu menar jag inte något illa om våra kända bloggare. Men vilken härlig känsla, att veta att man har så mkt pengar att man bara kan åka & lyxshoppa när som.. Sen har dem ju faktiskt jobbat väldigt hårt för det osså. Jag är faktiskt lite smått avundsjuk!

Jag frågade Tommy för någon dag sedan om inte han kunde tänka sig att starta eget & börja tjäna massvis med pengar, så att jag kunde bli hemmafru & kunna shoppa precis det som faller mig in.
Men sen när man tänker efter så hade det nog blivit ganska långtråkigt.. Eller vad tror ni?

 Jag har en såå underbar sambo, ett fantastiskt liv & vi ska bli ägare till ett egetdesignat hus, det kan ju inte bli mkt bättre :) Jag är lycklig! Sen fattas bara barn & vovve, så är vår familj fulländad!v Det enda jag vill är att få bli en ung mamma, men vi har inte bråttom, vi är ju bara 22 år..

På tal om något helt annat nu :O jag fick min Veckorevyn igår & där i hittade jag en så himla söt klänning, som jag bara måste titta närmare på, kanske blir den ett av mina köp på lördag?! :)

Nu ska jag vila lite! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: