Sofiaslillafamilj

Förslag?

Kategori: Allmänt

Imorgon den 13.e April firar älsklingen & jag 4 år :) Vi ska fira detta men vi vet inte riktigt hur, eller vad vi ska göra..

Vi har pratat om att gå ut o äta & sen bio, men det gör man ju varje gång man firar något..
HUR BRUKAR NI FIRA ERA ÅRSDAGAR? Vi behöver ha förslag & tips :) Jag skulle gärna bo på hotell en helg,men vi har bestämt oss för att börja spara & då vill vi inte lägga ut så mkt pengar på det tyvärr..
Får ju tänka på att man får ett helt hus att njuta av sen istället.. Haha!

Jag kan inte fatta att vi "BARA" har varit tsm i 4 år, det känns som en längre tid. Som om vi känt varandra hela livet :P rätt så häftigt eller hur? Om man tänker efter så är ju inte 4 år så mkt egentligen..
Vi får tänka vidare, hjälper ni oss?

Nu ska jag fixa mig innan jobb, hauddi alla!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Förr, när det var jag och markus. När han fyllde år, i och för sig. Då skickade jag iväg honom till hans föräldrar medan jag fixade hemma. Fixade ballonger som hade helium i, som jag hade i taket. Dukade upp med fin middag, hans favorit. Fixade en underbart god drink som jag och mamma hittat i en tidning som vi hade till maten. spelade upp hans favorit låtar och vi hade det bara helt underbart mysigt!

    Du kan ju göra något sånt bara att de är anpassat till er båda :)

    Hoppas du hittar på något riktigt bra :)

    Hörgärna av dig för lite fler tips;) ( om jag kommer på något :S )

    Tycker om er!!!! Puss&Kram

    2010-04-12 | 16:00:48
    Bloggadress: http://emelienorstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: