Sofiaslillafamilj

FREEEEEDAG ;D

Kategori: Allmänt

TJOOOHOO DET ÄR FREDAG IGEN :) Sååå skönt!

Guud, vilken konstig eftermiddag kväll det blev igår, men mysigt hade jag! Vi tittade på "Halv åtta hos mig" & "Sveriges värsta bilförare" i sängen!

Så konstigt det är egentligen.. När jag var på jobbet kände jag mig hur pigg som helst, men sen
när man kom hem så smög tröttheten på en & till slut var man helt deckad! En jättekonstig känsla!

Hoppas man kan hålla sig vaken ikväll iaf :) För det är ju fredag! & "Så ska det låta" haha!
Undrar hur vi ska mysa till det i helgen, har inte riktigt kommit på vad vi ska göra..
För alla ni som undrar vad jag pratar om så har vi varit tsm i 4 år den 13.e, & vi tänkte fira det
i helgen! Men vi ska nog kunna hitta på något :) Sen vill jag ju absolut att vi ska fira det den
13.e osså, men då blire bara att vi lagar någon god mat här hemma & har världens bästa myskväll :)

Har ni tänky på att jag skriver väldigt mkt om myskvällar, men är inte det det bästa som finns?
Det tycker iaf jag :) Tänk att få krypa intill sin älskling på fredagkvällarna när man sitter & tittar på tv & veta att man kan sitta där hur länge som helst.. Inga måsten! Bara leva i nuet ;P haha!

Guud, jag skriver ju inget vettigt! Så ni behöver inte läsa!

Idag jobbar jag mellan 8 - 15.30, vi kanske hörs ikväll!
Ha en toppenbra fredag & kväll.. Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: