Sofiaslillafamilj

Frukostdax..

Kategori: Allmänt

& vad bjuds det på idag då? :P TORRA KELLOGG`S SPECIAL K FLINGOR!!! Med absolut ingenting till!
Detta är helt sinnes.. haha! Vi har ingen mjölk, ingen fil/yoghurt, inget smör eller pålägg..
Vi har absolut ingenting hemma! Det är fruktansvärt! & jag är hungrig.. Det känns som om man är en fånge, som får leva på vatten & flingor. Fast fångar har det nog faen bättre än såhär..

Det är så att älsklingen & jag har börjat spara pengar, så när vi får lön så har vi lagt undan ungefär halva, så skulle vi börja veckohandla & allt! Men det har inte riktigt fungerat denna månaden =/
Men älsklingen får som tur e lön idag så att vi kan åka & fylla kylen igen, det är välbehövligt!

(Idag så har vi utbildning på jobb, så förskolan är stängd idag. Så idag är jag på jobb mellan 8- 16)

Efter jobb ska älsklingen o jag åka & handla. Sen ska vi bara mysa mysa mysa :)
Imorgon ska vi ta det lugnt på fm sen på efm/kvällen ska jag & Emelie till Tina & bygga naglar..
Efter det ska vi ha filmkväll! Så detta ser jag fram emot :) Men på söndag är det typ trädgårdsdag här ute, & om vi ser fram emot det är ju en annan femma ;P haha!

Näe, om jag ska gå & fixa mig innan jag ska köra.. :) Hauddi alla! DET ÄR FREEEDAG! ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: