Sofiaslillafamilj

Härligt väder :)

Kategori: Allmänt

Här i Mjölby är det jättehärligt väder :) Så idag har vi varit ute mkt! Så skönt!
Vi gick upp till kyrkogården, men jag hade inga bra skor - fick världens blåsor :/
men jag är inte direkt överraskad, får alltid skoskav eller blåsor.. Så jag är van!

Idag har jag färgat håret & klippt mig, jag är ljusare nu, så skönt & jag är nöjd!

Älsklingen & jag har det så mysigt här uppe, vi tar vara på tiden med min familj,
& jag trivs som fisken i vattnet ;P IBLAND ÄR DET SKÖNT ATT KOMMA HEM..

Jag fick ju ett Nintendo Wii av Tommy när jag fyllde, det tog vi med oss hit..
Pappa är helt galen i golfen :) haha! Så roligt att se, vi spelade på torskvällen
när vi kom hit & sen hela efm igår :) TUMMEN UPP FÖR DET!

Funderar på om jag ska ta ett bad ikväll, hade varit sååå skönt!

Näe, nu ska jag gå ner till dem andra :)
Ha det bra, hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: