Sofiaslillafamilj

Helgen..

Kategori: Allmänt

Denna helgen har gått jättefort!

I fredags var vi sugna på grillat, så vi åkte till Sandby & åt mat där..

Vi sov länge igår, ända till 10 :) sen ringde Tommy till sjukvårdsupplysningen som skickade honom till MAS i Malmö, där spenderade han sin eftermiddag! Jag spenderade min eftermiddag i Sandby, jag spelade "bondespelet" (har aldrig spelat det innan) MEN JAG VANN :) TJOOOHOO!
När Tommy väl kom till Sandby så käka vi sen åkte vi hem, vi skulle egentligen varit iväg men vi stannade hemma! Vi såg en film som gick på tv.n "Fullt hus" Den var rolig! Vi gick & la oss tidigt!

Idag ska vi inte göra någonting, bara vara hemma & njuta av varandra :) Mysa & titta på tv!
Skönt ska det bli! Väldigt skönt faktiskt! :P

Jag är ftf trött, ska nog gå in till älsklingen igen! Så konstigt, jag fick gå upp för en stund sen för att
äta frukost - jag var sjukt hungrig! Brukar aldrig gå upp för att magen kurrar, men men det blev så idag! Vi får väl se om jag kan somna om nu :)

Hoppas ni får en skön söndag! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: