Sofiaslillafamilj

Mina tankar..

Kategori: Allmänt

Just nu ligger det till så att jag bara har jobb fram till sista juni. Min chef vet fortfarande inte hur det blir efter det.
Jag kan ärligt säga att jag orkar inte ännu en sommar med ovisshet :( Så det är nog dax för mig att börja söka mig vidare. Men på ett sätt så är det bra osså, för det är ju bra med förändringar & andra erfarenheter. Jag menar, nu har jag varit på Brynstenen i 2 ½ år. Nu vet jag hur allt går till där, det man kommer sakna är väl tryggheten, barnen & personalen. Men man måste nog förflytta sig ändå! Det kan inte vara bra att vara fast på ett & samma ställe för länge.. Alla andra gånger när man fått reda på att hon inte riktigt vet så har man blivit tårögd, frustrerad & tänkt men guud- hur ska detta gå? Men denna gången var det bara. -OK, fine! Då vet jag. Då är det bara att söka sig vidare! Dock inom Kävlinge Kommun för jag är ju lasad. Justa, jag ska ringa Facket & höra hur många lasdagar jag har :) kan ju vara bra att veta. Sen vill jag ha ett skrivtligt omdöme från chefen. Hoppas hon är villig att hjälpa mig med det! Det känns faktiskt skönt!

Alla förskolor jobbar ju säkert inte på samma sätt :) Så i det stora hela ska det faktiskt bli intressant.
Jag bara kände att jag var tvungen att skriva av mig lite. Det kan bli för mkt att tänka på i ens hjärna annars!
O då mår man ju bara dåligt tyvärr, men det är ju därför jag har bloggen.. :) Den är ju min offentliga dagbok!

Have a nice day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: