Sofiaslillafamilj

Spanska jordgubbar :)

Kategori: Allmänt

Efter lite velande fram & tillbaka om hur vi ska göra imorgon har vi äntligen bestämt oss.
Vi ska köpa hem mat, hyra film, äta god efterrätt - spanska jordgubbar & vaniljglass :)
Sen ska vi bara ta hand om varandra! Vi kände att vi inte ville lägga ut så mkt pengar,
men vi ville ju inte heller strunta i att fira det, så därför gör vi det på detta sättet!
Vi ska nog få det att bli bra detta med, det blir ju vad man gör det till liksom ;P

När vi var & handlade innan idag så hittade jag en vit chokladsås, som jag köpte för jag
tänkte att det skulle vara gott till jordgubbarna imorgon.. Lite lyxigare :P
Ni som känner mig vet ju att jag älskar vit choklad, men denna var vidrig!
FY FAN VAD ÄCKLIG RENT UT SAGT! BLÄÄÄ! Smakade inte alls som vanlig vit choklad!
Men det går ju bra med bara jordgubbar & vaniljglass, hur somrigt är inte det?
Åh, vad gott det ska bli :) Jag längtar till imorgon!

På tal om något helt annat.. Jag ska köpa mig en ny mobil för mina födelsedagspengar!
Jag får damp på den jag har nu, den bryter vissa samtal!



Denna får det bli! Visst är den fin? :)

Nu ska jag mysa med älsklingen! Hauddi alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: