Sofiaslillafamilj

Tidig dag!

Kategori: Allmänt

Åh, jag har sovit så underbart bra inatt :) inte vaknat någongång & inte heller haft ngn hosta!
Hoppas detta håller i sig, men det tror jag!

Idag hade jag bestämt mig för att städa & tvätta när jag kom hem från jobb. Men så satte jag mig här & nu kommer jag inte härifrån :P det är ju såå skönt att sätta sig i soffan & vila när man slutar tidigt, & när man har jobbat så länge dem andra dagarna. Jag vilar alltid upp mig på tors :P

Vi får väl se om jag orkar ta tag i det sen, men det finns ju så mkt roligare saker man kan göra istället.. Ikväll hade jag tänkt mig en spakväll för mig själv, ansiktsmask & fotbad o sånt mys!
Sen har jag köpt mig en inredningstidning, så det blir väl att krypa upp i soffan igen framåt kvällen..

Nu ska jag kika vidare, ha det bra! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: