Sofiaslillafamilj

"Vad e du sur för?"

Kategori: Allmänt

Guud, jag är lite smått irriterad :P varenda gång jag sitter vid datan eller gör något annat & Tommy pratar med mig & jag är såå djupt koncentrerad på det jag gör :P så får jag alltid denna frågan
-VAD E DU SUR FÖR? Varenda gång, det slår aldrig fel! Sjukt, sjukt irriterande faktiskt!
Så man kan ju säga som så att jag får höra denna meningen så gott som dagligen :)
Jag får helt enkelt koppla bort det jag håller på med & lyssna på honom så att jag slipper bli irriterad :P Man kan ju iaf försöka! Det slår ju heller aldrig fel att han lyckas börja prata om viktiga saker just när han ser att jag är såå inne i datan eller tv.n. Han kanske gör det med mening! Ni får ju inte tro att jag aldrig lyssnar på honom, eller att vi aldrig pratar med varandra för det kan jag lova er att vi gör, men han väljer fel tillfällen :P Hoppas ni fattar någorlunda vad jag menar ;P 
                                                     (jag orkar inte förklara mig mer) 



Idag är det vår 4 årsdag! Tänk för 6 år sedan kände inte vi varandra. För 5 år sedan började vi prata på internet, på en chatsida som heter "Kamrat" :P vi övergick till msn & tillslut bytte vi telefonnummer :O haha! För 4 år sedan, på min 18 årsdag träffades vi för första gången!
Sen åkte jag ner till honom över påsken det året, & här är vi idag! Helt fantasiskt, att vi har kunnat hålla ihop, vilka viljor vi har :) (jag som alltid brukar ge upp) men inte här inte! 

                         JAG ÄLSKAR DIG TOMMY ANDERSSON AV HELA MITT HJÄRTA 
                                                         DU & JAG FÖRALLTID 


Åh, vad jag längtar tills ikväll, o tills vi ska åka & köpa den nya mobilen :)
Hoppas ni får en bra dag & kväll! Hauddi alla!


                                                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här: