Sofiaslillafamilj

Valborgsmässoafton

Kategori: Allmänt

Jag önskar er en trevlig valborg, som alltid denna afton är vädret helt kass! Hur är vädret uppe i Mjölby en dag som denna Becca? Brukar ju alltid börja regna när man tagit sig in till Skänninge för att titta på motorcyklarna, så typiskt!

Hur brukar ni "fira" valborgsmässoafton? Vi ska bara ta det lugnt & MYSA! Thihi..

Jag fixade mina ögonbryn igår, med pincett.. Tänkte jag skulle prova det för ovanlighetens skull.
Annars så hjälper ju Emelie mig att vaxa dem, & innan det brukade alltid min syster hjälpa mig att plocka dem.. Men nu tänkte jag såhär.. Jag är faen 22 år, jag måste prova själv.. Lite smärta det dör man inte av.. Det kändes som om jag stod en evighet & tog bort MASSA hårstrån.. Men till slut blev jag JÄÄVLIGT NÖJD :D De är ganska smala, men är någorlunda jämnlika.. Man tycker ju alltid om formen på det ena bättre.. Men jag tycker ändå att jag fick till det väldigt bra! :)

När jag gick upp kl 7.15 vaknade Tommy till & frågade vad klockan var..  Så jag svarade, men sa osså att han kunde ju somna om igen.. Men han var inte trött sa han :P stackarn han som skulle sova jättelänge idag för att han var ledig! Han kom iaf upp nu.. Aja, då sover han ju iaf inte bort hela dagen & kan redan nu börja plocka undan & städa.. Hehe..

Så typiskt att jag jobbar hela jävla dagen idag ända till 16.45 & han är ledig :(

Han går här & muttrar :P ni skulle hört honom!
Näe, nu ska jag dra! Hauddi alla!

Kommentarer

  • Becca säger:

    Just nu är vädret hyfsat bra, men till kvällen skulle det komma regn.. som vanligt! haha.. kramar

    2010-04-30 | 10:04:40

Kommentera inlägget här: