Sofiaslillafamilj

Back to normal..

Kategori: Allmänt

Ja, nu har jobbet dragit igång även för min älskling <3 men det ska nog gå bra!
Det blir inte lika många timmar vid huset längre, så man får ta tillvara på kvällarna
& helgerna. Så därför blire så att jag ska ta tåget upp till Mjölby den 20-22 aug,
så Tommy blir hemma & jobbar på huset :) blir att fixa biljetter ikväll!

Igår var ju jag på Csyd en stund, skönt att vara där när dem öppnar. Var inte alls så
mkt folk då, men däremot när jag åkte hem. Men jag tror det var vädret.
Skitväder hela dagen så då passar ju antaglingen alla på att gå i affärer ;)
Till mig själv köpte jag en svart tjocktröja m dragkedja, 1 par mörklila träningsbyxor,
& en svart fin topp till :) sen handlade jag presenter till Emma!

Vid 16-tiden åkte vi till Tommys föräldrar & käkade mat. MUMS! Vi fick med oss en film
hem från dem "Jiddra inte med Zohan" ganska rolig, men ändå extremt överdriven.
Jag somnade tillslut i min älsklings famn - mysigt & skönt! <3<3

Idag blir det jobb mellan 8- 16.30! 

Idag ska jag även ta tag i mitt godisätande. Från & med idag är det slut med det!
Men det går nog bra, det gjorde det ju förra gången. Faan vad jag ångrar att jag
började käka det igen. Men nu kör vi igen! Jag klarar det, ska bara ge mig fan på det!!

Nu ska jag göra mig iordning lite! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: