Sofiaslillafamilj

Familjehelg :D

Kategori: Allmänt

Helgen har varit helt underbar :) jag älskar min familj! Pappa, mamma, mormor & SIMPSON<3 kom runt 15 -tiden i fredags, då tog vi en snabbfika sen åkte vi ner till huset :) vi var där en stund sen åkte vi hem. Jag & Simpson kramades massor :P min supersöta vovve! Senare på kvällen så käkade vi mat & efter det blev det kortspel, jag förlorade tyvärr stort! Men det gjorde inget..

Igår så åkte vi till Bauhaus & tittade på kakel & klinker, hittade en del fint! Sen blev det även en runda på Csyd där min mormor shoppade skor :)  & jag fick lite pysselgrejjer av mamma på Panduro :D sen hem för att äta mat. Efter det så hann vi gå en promenad, åka ner till huset igen, fika & så. Sen tog dem bilen upp mot Mjölby igen.. Men vi syns om 2 veckor :) MYSMYS!

Efter att dem åkt så skrev Tommy ut kort till mig, jag kände för att pyssla. Tommy åkte sen en snabb runda till huset. När han kom hem ville han ut & åka bil, så vi tog en tripp till Hornbach & Ikea, köpte en till pall som han ska ha i huset. Sen åkte vi hem & hade en mysig kväll i soffan!

Idag så är Tommy i huset & jobbar. Så jag ska ta mig en runda till Csyd alldeles själv för att se om jag kan hitta födelsedagspresent till min kära systerdotter Emma som fyller 6 år snart :)
Sen ska jag se om jag hittar några fina träningskläder till mig!

När jag kommer hem ska jag pyssla lite (hann ju inte igår:P) Ikväll ska vi till Sandby på mat!
Hoppas ni får en bra dag! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: