Sofiaslillafamilj

Faster :D

Kategori: Allmänt

Jag har blivit faster idag, till en liten kille på 3420 g & 50 cm lång :)
Nu längtar jag hem till Mjölby, vill ju träffa den nya familjemedlemmen!

Men den 10.e åker jag upp igen & då ska jag ta tillvara på tiden
med min underbara familj :) MYSIGT!

Nu i helgen blir det att leta födelsedagspresenter, både till Lisa & Simpson!
Simpson fyller 4 år nu den 3.e & Lisa 4 år den 10.e :)
Sen måste jag såklart köpa några bebiskläder osså! Åh, så mysigt!

GRATTIS HANNA & NICKE :)

Faan, vad tradigt det är att ligga hemma & vara sjuk :( jag har legat i sängen hela dagen!
Meen så har jag ju mått jävligt dåligt osså! Hoppas att jag mår bättre imorn!

JAG LÄNGTAR EFTER MIN ÄLSKLING<3
HOPPAS HAN KOMR HEM SNART!

(Imorgon börjar mitt nya liv)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: