Sofiaslillafamilj

Fredagen den 13.e...

Kategori: Allmänt

FAN, FAN, FAN, SÅ HÄR SER UT I LGH.. ATT VI ALDRIG KAN HÅLLA IORDNING! SKÄRPNING IGEN!
Så vad tror ni jag ska göra när jag komr hem från jobbet? Jo, städa faktiskt! Har ju ändå inget
annat vettigt för mig, Tommy kommer säkert spendera hela kvällen i huset!

I huset händer det en hel del grejjer nu, jättekul! Dem håller på att gipsa tak & gästrummen ser nu ut som rum, med väggar & så :) spännande! Kanske tar en tripp ner dit ikväll när jag städat för
att fota lite.. Jag har ju ftf inte hunnit pyssla än, det kanske jag osså hinner ikväll. Vi får se!

Älsklingen & jag firar 4 år & 4 månader idag (fredagen den 13.e) bådar inte gott!
Men vi har ju hållt ihop än så länge :) guud, vad tiden går fort! Den 13.e april har
vi varit tsm i 5 år, 5 ÅR! Helt otroligt! Jag hade aldrig klarat mig utan honom<3

Jag kan ju säga som så att jag inte ser fram emot denna fredagskvällen ;) hehe!
Näerrå jag skoja! Man ser alltid fram emot fredagkvällarna! Med eller utan städning!

JAG SER FRAM EMOT IMORGON :)

Nu måste jag äta frukost, jobb idag mellan 8.16.30!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: