Sofiaslillafamilj

GRATTIS EMMA 6 ÅR :)

Kategori: Allmänt

Guud, vad jag är trött :/ tiden går så fort när man har jobbat länge!
Jag har hunnit handla & ringa till min söta systerdotter Emma som
fyller 6 år idag - stora tjejen <3

Jag har fått ett tips som jag tänkte testa ikväll :)
Jag ska gå & lägga mig med hårinpackning, enligt henne var det
 jättebra för håret & man skulle märka skillnad direkt!
Så de hade jag tänkt att prova sen! Jag håller tummarna!

 Mitt hår är verkligen jätteslitet, blev det typ direkt när
vi färgade det blont.. Men det sliter ju massor på håret!
Jag skulle egentligen behöva klippa det, men jag vill
att det ska bli långt igen faktiskt.. Men så vet jag ju att
det växer fortare om man klipper bort det slitna..

Jag läste osså i en blogg att det fanns ett schampo
som man fick "långt hår på kort tid" av.
Jag skulle verkligen vilja testa det, ska bara hitta
 en återförsäljare osså. Jag tror att denna tjejen
jobbade på Bellbox, var finns den affären i Skåne..
Någon som vet?

Näe, nu ska jag kika vidare bland bloggarna!
Guud, vad jag saknar min älskling!
HAUDDI ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: