Sofiaslillafamilj

PAANIK på dem förbannade flugorna!

Kategori: Allmänt

Tommy ringde till mig på jobbet i eftermiddags.. De skulle jobba länge, ända till 20 -20.30 ikväll!
& då menar jag på hans vanliga jobb, inte på vårt hus :/ fan det är såå trååkigt att vara själv,
men jag har hunnit med en hel del nödvändiga saker! 

När jag slutade åkte jag & handlade mat. Sen hem, betalade en räkning (hamnade i soffan en stund)
Ringt mamma 2 ggr, plockat undan lite grann & nu går en tvättmaskin för fullt!

Jag ska nog pyssla lite sen, jag pratade med älsklingen nyss & han trodde inte att dem var klara på 3-4 tim till :/ så jag hinner nog pyssla! Hoppas bara att han är hemma tills jag ska gå & lägga mig. Hatar att gå & lägga mig själv! Jag har fobi för att vara själv hemma, tycker inte alls om det. Men det funkar så länge det är ljust ute :) & det är det ju nu! Vilken tur!


Nu undrar ni säkert vad rubriken har med detta att göra, det ska jag berätta för er!
Dem senaste dagarna har vi haft 2 inneboende flugor hos oss! Sjukligt irriterande!
De har väckt oss på nätterna & sådant! IDAG NÄR JAG KOM HEM VAR DEM 3!!
Man märker av dem direkt då de aldrig lämnar en ifred! Jag fick panik förut!
Så jag dödade ÄNTLIGEN 2, men jag kan inte hitta den 3.e!! Men han ska osså dö!
Haha vilka svåra problem jag har va? ;)

Näe, dags att hänga tvätt, sen pyssla!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: