Sofiaslillafamilj

& så har man hamnat här igen ;)

Kategori: Allmänt

Ja, & här sitter man :) men det är skönt att varva ner en stund där man kommer hem.
Men egentligen har jag inte tid, då jag måste städa lgh! Men man är såå pass mkt tröttare
på kvällarna nu, dels för att man har börjar jobba 100 % & för att man nu jobbar med
större barn. Det är en helt annan ljudnivå & alla är nästan alltid i full gång, men det är kul!

Min älskling skulle komma hem runt 20-tiden idag, då ska jag ha lagat spagetti & köttfärssås
till oss, får vi se hur det går denna gången. När vi har ätit klart ska vi ha en myskväll.
För imorgonkväll är det visning här & på fredag kväll åker jag till mamma & pappa över helgen!
Så vi har inte så mkt tid för varandra. Så därför får vi ta tillvara på den tiden vi har :)
Guud, jag saknar faktiskt våra myskvällar på fredagar. Får tänka att det kommer bli
jättemysiga fredagskvällar i huset sen..

Hjälp, vad trött jag är! Men bara jag plockar undan & städar badrummet idag, så hinner jag
dammsuga imorgon innan visningen för den är inte förrän 18.30! Så det blir ju bra!
Desto fortare jag blir klar, desto fortare kan jag ju sätta mig här igen!

Iaf en stund innan jag ska börja med maten :)

SÄTT FART! Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: