Sofiaslillafamilj

Kärt återseende :)

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka här igen :) Känns jätteskönt, det är av olika anledningar..
Men man kan säga att jag saknade att det var såå enkelt här på blogg.se

So, i´m here to stay ;) Nu blir ni inte av med mig igen!


Igår kom jag hem till Skåne igen, åh så skönt! Som jag längtat efter älsklingen & att få sova i sin egen säng igen :D Dock har jag ändå inte kunnat sovit så skönt, har varit vaken flera ggr..

Idag på fm ska jag ut en snabbis till Csyd för att köpa några snygga nyårskläder till mig & Tommy :)
Sen blire hem för att ta med sig dammsugare, städgrejjer & några flyttlådor med kläder för att dra ner till huset & städa klädkammaren & garderoberna :D tjoohoo, nu händer här grejjer!

Imorgon ska jag vara nere i huset & hjälpa till, på efm/kvällen ska vi till Sandby & fira Tommys pappa som fyller år :)

På fre - ALLTSÅ NYÅR ;) ska vi hem till Dennis & Josse :D:D ska bli kul!

Näe, nu måste jag sätta fart att ringa några samtal!
Hauddi People!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: