Sofiaslillafamilj

Bättre

Kategori: Allmänt

Jag sov till 11.30 idag & kände mig mycket bättre =) Tänk vad lite sömn kan göra!
Det är nästan det enda som hjälper på mig när jag har sådan hemsk huvudvärk..
Tur att man vet om vad som hjälper iaf =)

Nu är jag inne på min 3.e maskin tvätt. Det flyter på! Det var något som behövdes göras osså..
Ganska många maskiner kvar, men klockan är ju inte så mkt än.. Kanske dock inte kan ta allt idag.
Jag har ju bara 3 ställen att hänga kläderna på :P vi får se om något hinner torka idag!

Nu sitter jag & väntar på tvätten & tar det lite lugnt, skönt! Ska vila upp mig ordentligt inför imorgon då jag ska tillbaka till jobbet! Denna veckan på jobb blir inte lika tuff som förra veckan. Det är verkligen skönt!

Näe, nu ska jag glo lite på tv :)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: