Sofiaslillafamilj

"DET MÅSTE HA HÄNT HENNE NÅTT"

Kategori: Allmänt

Haha, Emelie gumman - det måste ha hänt mig något ;P HAHAHAHAHAHA! Jag tror jag skrattar ihjäl mig snart =D Det som har hänt är att jag flyttade från en håla till en annan lite bättre håla ;P haha! & bröt kontakten med en/några personer... Kanske på ett fult sätt, men jag bryr mig inte! Jag har gått vidare & jag mår såå mkt bättre nu än vad jag gjorde innan. När jag kände mig som en slav. För ärligt det gjorde jag! Jag ville krypa ur mitt eget skinn, så hemskt tyckte jag att det var sista tiden.. Så skönt när jag äntligen flyttade hit, & kunde vara mig själv =) MEN NGT MÅSTE JU HA HÄNT MIG! HAHAHA! Guud, vissa personer kan inte fatta att man inte vill ha någonting med dem att göra längre, så därför måste det ju ha hänt mig något eftersom jag inte svarar när en viss person ringer! ASG* HAHAHAHA! Helt jävla otroligt!


JAG ÄR FRI, FRI SOM EN FÅGEL - & JAG TYCKER DET ÄR HELT UNDERBART - JAG TYCKER DET ÄR SKÖNT ATT JAG FÅR VARA JAG - ATT FOLK TYCKER OM MIG FÖR DEN JAG ÄR - INTE DEN JAG FÖRSÖKTE VARA - JAG ÄR SOFIA HAMMARLUND - INGEN ANNAN - JAG ÄR LYCKLIG - MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN - JAG ÄR MÄNSKLIG - JAG ÄR TA MEJ FAAN BARA MIG SJÄLV - DET STÅR JAG FÖR =)


Jaha, idag reser jag upp till mamma & pappa =) det ska faktiskt bli ganska mysigt ändå!
Jag sa till Emelie för några dagar sedan att jag tycker om helgerna som har varit med Tommy nu ett tag, & att jag inte visste om det skulle bli skönt att åka hem. Men sen när man väl tänker efter så är det faktiskt jätteskönt att få komma hem, träffa alla & speciellt Simpson =) Så, jag tar tillbaka det jag sa Emelie! Jag ser fram emot helgen! Jag ska ha med mig min gamla bärbara upp pappa för att de har ingen dator längre & vill så gärna ha en - men så tycker de att de har såå mkt annat de behöver lägga pengar på just nu & det är helt förståeligt - de har ju inte inrett huset klart än! Så då sa jag att de kunde få min =) så kanske blire så att jag bloggar, men annars bli inte rädda för att
"ngt kan ha hänt mig" jag nås på mobilen - men är bara tillgänglig för vissa =)

-
Emelie fattar du inte något av detta inlägg så ber jag dig att titta Bilddagboken, då förstår du allt! Men det gjorde du säkert redan innan ;P haha!

Haha, bli nu inte rent rädda för mig - jag är normal - ibland - när jag vill! Men jag bara kände att nu får det vara nog! Hoppas ni har förstående för detta inlägg =) Man behöver faktiskt skriva av sig ibland - det är därför jag har min blogg iaf.

DET ÄR FREDAG!!! =D Ha nu en underbar helg !
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: