Sofiaslillafamilj

Funderar & Funderar..

Kategori: Allmänt

Godkväll, jag har funderat en del på en sak ikväll & det jag funderat på är att det finns ju faktiskt dem som blir med barn på första försöket, vilka lyckostar =) men det finns ju osså dem som blir med barn första gången de har sex. Sedan så finns det ju tyvärr dem som har försökt hur länge utan att det händer något =( Jag hade bara velat att det skulle vara lättare för dem som verkligen vill ha barn & som mår dåligt av att det inte fungerar. Jag menar det måste ju dyka upp tankar som - är det något fel på mig, på honom, på oss båda??!! Man blir ju säkert lika besviken varje gång man tar ett gravtest & det visar negativt eller när man får mensen varje månad.. Det är ju säkert osså så att ju mer man tänker på det, desto svårare är det. Men det måste ju vara fruktansvärt jobbigt för dem som verkligen vill ha barn, men som inte blir gravida. När man får reda på att många i ens närhet eller dem som man känner sen skolan har blivit föräldrar eller ska bli föräldrar. Det måste ju vara sjukt tufft, eller den personen som man minst skulle ana, plötsligt är gravid! När man kanske själv har en sådan stor längtan av att bli gravid..  Aja, jag ville bara dela mina eller mina känslor..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: