Sofiaslillafamilj

Godkväll =)

Kategori: Allmänt

Jag sitter & väntar på att min tvättmaskin ska bli klar, så att jag kan hänga upp tvätten för att sen krypa ner i vår sköna säng =) jag har varit i full gång hela kvällen! Så ska bli skönt att gå & lägga sig!

Jag har känt mig så konstig idag - har varit så sugen på att baka sega maränger, så när jag kom hem började jag tjata på älsklingen att jag ville åka & köpa en hushållsassistent.. Började typ gråta =/ när han inte ville följa med mig för att handla det! Skitkonstigt, fattar inte att jag kan vara så känslig! Men när jag blir "hagalen" så ger jag mig inte, så till slut följde han med mig! Egentligen vill jag ha en "Kitchen Aid Asistan" men just nu har jag inte råd, de kostar ju allt mellan 4 & 7000 kr, men jag köpte mig en i märket BOSCH, för 1600 kr istället. Men nångång i mitt liv ska jag unna mig en Kitchen Aid ;P såg en i mörklila förut.. Mmm GAAAH* vad fin den va!

Men iaf när vi kom hem från Lund så började jag göra iordning i tvättstugan & nu är det väldigt fint & organiserat där inne, så det känns bra =) nu känns det som om man ska klara av att tvätta minst 1 maskin tvätt om dagen!
Får hålla tummarna för att vi kan hålla det så oganiserat bara =P men det ska nog gå bra!

Tavellisten har tyvärr inte kommit upp idag, men jag håller tummarna för att älsklingen gör det imorgon!
Hm, undrar vad vi ska hitta på imorgon annars.. Kanske ska baka marängerna då, eller om jag gör det på tors..
Vi får se vad man känner för! Kanske bara vill ta det lugnt imorn, man vet ju aldrig! =P

Näe, nu e äntligen tvätten klar!
Sov gott alla =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: