Sofiaslillafamilj

Godmorgon =)

Kategori: Allmänt

Jag gick upp för 40 min sen - FAN! Jag som brukar kunna sova länge på helgen, men det går tyvärr inte lika bra när man är helt genomförkyld & har världens mensvärk.. Har försökt med att rulla en varm flaska på magen, men idag hjälpte inte det heller - det får nog bli att ta en värktablett sen, så att man klarar av allt vi ska göra idag =)

Vi ska bege oss ut - har inte bestämt vart än, men blir väl massa olika ställen för att titta på olika kök, badrum, golv osv till vårt framtida hus.. Så det ska bli jätteskoj! Tror att jag ska ta med mig block & penna för att kunna skriva ner om man hittar något som man blir intresserad av =)

När vi väl kommer hem så ska jag ställa mig & baka en tårta. Vi fick en så god tårta på jobbet i förra veckan (en som fyllde år) så jag bad om receptet =) CHOKLADMOUSSETÅRTA MED PISTAGENÖTTER!
Efter det ska vi till Tommys föräldrar för att käka & titta på melodifestivalen & självklart äta tårtan!

Så vi har en del att göra idag, bäst att jag går in & väcker älsklingen<3

ALEXANDRA BURKE - BAD BOYS & BROKEN HEELS --> JÄTTEBRA!
JAG BARA MÅSTE HA HENNES ALBUM!

Ha nu en bra lördag, hauddi alla =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: